Facebook brnie w reklamę – co nam za to da? - Marketing przy Kawie
Facebook brnie w reklamę – co nam za to da?Facebook brnie w reklamę – co nam za to da?Facebook brnie w reklamę – co nam za to da?Facebook brnie w reklamę – co nam za to da?

Facebook brnie w reklamę – co nam za to da?

Facebook brnie w reklamę – co nam za to da?
Mateusz Karbowski

Mateusz Karbowski

-

Mateusz Karbowski

Mateusz Karbowski

Specjaliści Millward Brown opublikowali prognozy na rok 2013, związane z rozwojem mediów cyfrowych i tradycyjnych. Jednym z trendów na najbliższe miesiące ma być ciągłe poszerzanie oferty reklamowej Facebooka – tak pod względem różnorodności form, jak i większego wykorzystania danych zbieranych od użytkowników. Wnioski? Za rok strona główna FB będzie zupełnie inna niż obecnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja