Ewolucja przedsiębiorstwa zorientowanego na klientaEwolucja przedsiębiorstwa zorientowanego na klientaEwolucja przedsiębiorstwa zorientowanego na klientaEwolucja przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta

Ewolucja przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta

Ewolucja przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta
Artur Kotliński

Artur Kotliński

-

Artur Kotliński

Artur Kotliński

Ewolucja przedsiębiorstwa zorientowanego na klienta powoduje, iż to właśnie klient, a nie marketing, odgrywa centralną rolę w przedsiębiorstwie, wszystkie zaś pozostałe funkcje współpracują w celu zapewnienia zadowolenia klientów. Ostatecznym etapem ewolucji poglądów na rolę marketingu w przedsiębiorstwie jest stwierdzenie, że marketing musi zajmować centralną pozycję, jeśli potrzeby konsumentów mają być poprawnie zinterpretowane i zaspokojone w sposób efektywny.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja