Ewangeliści marki ruszają do walki z biedą - Marketing przy Kawie
Ewangeliści marki ruszają do walki z biedąEwangeliści marki ruszają do walki z biedąEwangeliści marki ruszają do walki z biedąEwangeliści marki ruszają do walki z biedą

Ewangeliści marki ruszają do walki z biedą

Ewangeliści marki ruszają do walki z biedą
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Marketing szeptany chcą wykorzystywać wszyscy, ale udaje się to tylko nielicznym. Do tych ostatnich należy założyciel firmy, której celem jest zdobycie dochodów na walkę z biedą dzieci w Afryce i Ameryce Południowej. Marka Toms to jedno z najciekawszych niedawnych przedsięwzięć wykorzystujących word-of-mouth marketing. Wystarczy charyzmatyczny lider, prosta i nośna historia oraz armia marketerów – złożona z nabywców produktu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja