Eventy jako narzędzie employer brandinguEventy jako narzędzie employer brandinguEventy jako narzędzie employer brandinguEventy jako narzędzie employer brandingu
Czynniki sukcesu dobrze zrealizowanego eventu (źr. ARM)

Eventy jako narzędzie employer brandingu

Eventy jako narzędzie employer brandingu
Dominik Sobota

Dominik Sobota

-

event manager, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Dominik Sobota

Dominik Sobota

event manager, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Organizacja eventów nie ma przed nim tajemnic. Zajmuje się kompleksową obsługą klientów oraz tworzeniem wydarzeń, kierując się przy tym podejściem thinking outside the box.

Przemysław Kwiatkowski

Przemysław Kwiatkowski

-

new business manager, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Przemysław Kwiatkowski

Przemysław Kwiatkowski

new business manager, Agencja Reklamowa Maciaszczyk

Kompetencje sprzedażowe łączy z pasją do realizacji nagrań wideo. Ceni innowacje, a jego wizytówką jest indywidualne podejście do potrzeb każdego z klientów.

Pracownik oczekuje dziś od firmy czegoś więcej niż pracy przez 8 godzin, opierającej się na monotonnym wykonywaniu obowiązków. A obecny rynek pozwala mu na łatwiejszą i częstszą zmianę pracy niż jeszcze kilka lat temu. Jakie więc działania pracodawca powinien zawrzeć w swoim employee value proposition, aby być domyślnym wyborem nowych pracowników i młodych talentów? Jedną z odpowiedzi są atrakcyjne eventy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się