Eurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danych - Marketing przy Kawie
Eurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danychEurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danychEurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danychEurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danych
Kampanie do Parlamentu Europejskiego wchodzą w ostatnią prostą (fot. Pixabay)

Eurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danych

Eurowybory 2019 w sieci – o wyniku mogą przesądzić kampanie oparte na danych
Grzegorz Kosiński

Grzegorz Kosiński

-

CEO, Audience Network

Grzegorz Kosiński

Grzegorz Kosiński

CEO
Audience Network

Specjalizuje się w opracowywaniu usług marketingowych opartych na big data. Doświadczenie w branży reklamy online zdobywał od 2008 r. w domach mediowych oraz agencjach interaktywnych, m.in. Internet Group, ClickAd, MTR Media. Odpowiadał za realizację indywidualnych rozwiązań w komunikacji marketingowej w internecie, opracowywanie strategii, realizację kampanii online i rozwój działów internetowych.

26 maja, czyli termin eurowyborów coraz bliżej. Orężem specjalistów marketingu politycznego staje się big data, które w połączeniu ze sztuczną inteligencją zamienia chaotyczne zbiory informacji w głosy wyborcze. To pod tym względem gorący czas, bo jak pokazują badania, w wypadku reklamy w internecie kluczowe są 3–4 ostatnie tygodnie przed wyborami. Dlaczego? Ponieważ wyborcy najlepiej zapamiętają tego kandydata, którego widzieli jako ostatniego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to