Europejskie, to znaczy... polskieEuropejskie, to znaczy... polskieEuropejskie, to znaczy... polskieEuropejskie, to znaczy... polskie

Europejskie, to znaczy… polskie

Europejskie, to znaczy... polskie
Edyta Wilk

Edyta Wilk

-

Edyta Wilk

Edyta Wilk

Prawie dwa miesiące po wstąpieniu do Unii Europejskiej jedno wiemy na pewno - jako konsumenci jesteśmy patriotami. Nasz patriotyzm przybiera formę świadomego wybierania polskich produktów. Postawa taka to efekt trwającej półtora miesiąca kampanii "Kupując polskie produkty, dajesz pracę".

Z badań TNS OBOP wynika, że poziom etnocentryzmu konsumenckiego wśród Polaków wzrósł z 5% do 13,2%, a skłonność do wybierania polskich produktów zwiększyła się wśród wszystkich grup społecznych. „Wynik, który udało nam się osiągnąć, to dowód na to, że działania marketingowe realnie przekładają się na gospodarkę(…). Teraz już prawie 4 miliony Polaków przy półce sklepowej pamiętają o tym, żeby kupować polskie produkty.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja