EuroNETczycy, czyli społeczeństwo informacyjne w Unii EuropejskiejEuroNETczycy, czyli społeczeństwo informacyjne w Unii EuropejskiejEuroNETczycy, czyli społeczeństwo informacyjne w Unii EuropejskiejEuroNETczycy, czyli społeczeństwo informacyjne w Unii Europejskiej

EuroNETczycy, czyli społeczeństwo informacyjne w Unii Europejskiej

EuroNETczycy, czyli społeczeństwo informacyjne w Unii Europejskiej
Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Dla przeciętnego Europejczyka wyszukiwarka internetowa nie ma żadnych tajemnic, bank znajduje się na ekranie komputera, a światłowody wypierają tradycyjne okienka pocztowe. Jak na tym tle wypadają Polacy? Czy dołączenie do strefy Schengen i zniesienie granic ma swoje odzwierciedlenie w internetowej rzeczywistości? Niestety, jeśli chodzi o wirtualny świat, nie możemy jeszcze zaśpiewać „Keine grenzen”, gdyż dystans dzielący przysłowiowego Kowalskiego od jego kolegi z któregoś z innych krajów Europy wciąż jest spory.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja