Etyk kontra psychologowie, czyli co wolno w reklamieEtyk kontra psychologowie, czyli co wolno w reklamieEtyk kontra psychologowie, czyli co wolno w reklamieEtyk kontra psychologowie, czyli co wolno w reklamie
„Czerwony Kapturek” marki Heyah przywoływany był jako jeden z wybryków reklamy (fot. kadr ze spotu)

Etyk kontra psychologowie, czyli co wolno w reklamie

Etyk kontra psychologowie, czyli co wolno w reklamie
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Na początku czerwca w Warszawie odbyła się dyskusja panelowa zamykająca trzecią edycję konferencji naukowej „Psychologia w reklamie. Bliskie (?) związki”. Wydarzenie zorganizowali: Wydział Psychologii UW i agencja reklamowa Publicis. Co charakterystyczne dla tego typu debat, tematem przewodnim stał się problem kontrowersyjnych reklam i ograniczeń etycznych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się