Estymacja rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2006 r.Estymacja rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2006 r.Estymacja rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2006 r.Estymacja rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2006 r.

Estymacja rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2006 r.

Estymacja rynku reklamowego w Polsce po trzech kwartałach 2006 r.
Jarosław Roszkowski

Jarosław Roszkowski

-

Jarosław Roszkowski

Jarosław Roszkowski

Dom mediowy Starlink opublikował kolejny cykliczny raport dotyczący estymowanej wartości netto rynku reklamowego w Polsce. Najnowsza analiza Starlinka dotyczy podsumowania wydatków reklamowych po III kwartałach br. Starlink szacuje, że reklamodawcy wydali w tym czasie w mediach 3 mld 838 mln zł, co oznacza 10,4 proc. dynamikę rynku w stosunku do analogicznego okresu 2005 r.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja