Erotyka dla wybranych – od Agent ProvocateurErotyka dla wybranych – od Agent ProvocateurErotyka dla wybranych – od Agent ProvocateurErotyka dla wybranych – od Agent Provocateur

Erotyka dla wybranych – od Agent Provocateur

Erotyka dla wybranych – od Agent Provocateur
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wystawa butiku z seksowną bielizną przy londyńskiej ulicy nie pozostawia obojętnym żadnego przechodnia. Zamiast manekinów jego oczom ukazuje się artysta malujący siedzącą obok, roznegliżowaną modelkę.

To nie tylko artystyczna prowokacja z użyciem erotyki, ale też część przemyślanej strategii marketingowej zmierzającej do celu, jakim jest stworzenie z Agent Provocateur jednej z najsilniejszych marek świata. Cóż, jeśli jej twórca jest dzieckiem legendy punk rocka i projektantki mody, wszystko jest możliwe.

Marka ściśle wiąże się z osobą jej twórcy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się