Employer branding i digital – skuteczne połączenie - Marketing przy Kawie
Jak wykorzystać reklamy w digitalu na potrzeby employer brandingu i jakie są ich ograniczenia?Jak wykorzystać reklamy w digitalu na potrzeby employer brandingu i jakie są ich ograniczenia?Jak wykorzystać reklamy w digitalu na potrzeby employer brandingu i jakie są ich ograniczenia?Jak wykorzystać reklamy w digitalu na potrzeby employer brandingu i jakie są ich ograniczenia?
Jesteś pracodawcą? Umiejętnie skorzystaj z narzędzi digital (fot. Sora Shimazaki/Pexels)

Jak wykorzystać reklamy w digitalu na potrzeby employer brandingu i jakie są ich ograniczenia?

Jak wykorzystać reklamy w digitalu na potrzeby employer brandingu i jakie są ich ograniczenia?
Martyna Radziewicz

Martyna Radziewicz

-

digital marketing manager, agencja Płodni

Martyna Radziewicz

Martyna Radziewicz

digital marketing manager
agencja Płodni

Z digital marketingiem związana od ponad 10 lat. Specjalizuje się w tworzeniu kampanii, które łączą zaawansowane systemy reklamowe z analityką danych. Jej podejście to połączenie kreatywności i analizy, co pozwala osiągać nie tylko wysokie zasięgi, ale i wymierne efekty.

Działania w digitalu stają się coraz ważniejszym elementem strategii employer brandingowych. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, szerokiemu zasięgowi wśród aktywnych użytkowników internetu oraz różnorodności formatów reklamowych pracodawcy mogą dotrzeć bezpośrednio do osób z ich grupy docelowej. Przyjrzyjmy się najciekawszym kanałom i formatom, a także ich ograniczeniom w kontekście reklam dotyczących zatrudnienia.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to