Empatia przede wszystkim – marka w komunikacji 3EEmpatia przede wszystkim – marka w komunikacji 3EEmpatia przede wszystkim – marka w komunikacji 3EEmpatia przede wszystkim – marka w komunikacji 3E
Działaj i szukaj nowego tonu w komunikacji (fot. Pixabay)

Empatia przede wszystkim – marka w komunikacji 3E

Empatia przede wszystkim – marka w komunikacji 3E
Piotr Nogal

Piotr Nogal

-

strategy and innovation director, Bluecloud Interactive

Piotr Nogal

Piotr Nogal

strategy and innovation director
Bluecloud Interactive

W branży e-marketingowej pracuje od 2003 r. Doświadczenie zdobył we współpracy z brandami takimi jak Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA, PWC, Coty, Pracuj.pl, Lindt, Grycan, Uncle Bens, Bourjois Paris, Max Factor czy Oriflame. W Bluecloud, agencji budującej online brand equity własną metodą 3E (exposure, engagement, empathy), odpowiada za procesy tworzenia strategii marek i komunikacji ze szczególnym uwzględnieniem niestandardowych działań promocyjnych online, jak viral marketing, content marketing i social media.

Wraz z nadejściem pandemii nastała nagła potrzeba zmiany komunikacji firm. Przestał się liczyć tylko produkt czy promocja. Zaczęło liczyć się to, co marki robią dla społeczeństwa. Na tym właśnie opiera się komunikacja 3E, na którą składają się empatia (empathy), zaangażowanie (engagement) oraz edukacja (education).

Kryzys, który rozpoczął się w pierwszym kwartale 2020 roku, zmusił marki do tworzenia przekazów na odpowiednim poziomie empatii. Istotniejsze niż kiedykolwiek stało się zrozumienie konsumenta i emocji, które nim kierują. Liczy się budowanie zaufania odbiorcy oraz ton przekazu – pozytywny, dający nadzieję.
Empatia (empathy)
Tutaj produkt bądź usługa schodzą na drugi plan, najważniejsze jest budowanie relacji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się