Wraz z nadejściem pandemii nastała nagła potrzeba zmiany komunikacji firm. Przestał się liczyć tylko produkt czy promocja. Zaczęło liczyć się to, co marki robią dla społeczeństwa. Na tym właśnie opiera się komunikacja 3E, na którą składają się empatia (empathy), zaangażowanie (engagement) oraz edukacja (education).Kryzys, który rozpoczął się w pierwszym kwartale 2020 roku, zmusił marki do tworzenia przekazów na odpowiednim poziomie empatii. Istotniejsze niż kiedykolwiek stało się zrozumienie konsumenta i emocji, które nim kierują. Liczy się budowanie zaufania odbiorcy oraz ton przekazu – pozytywny, dający nadzieję.
Empatia (empathy)
Tutaj produkt bądź usługa schodzą na drugi plan, najważniejsze jest budowanie relacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.