Eminem w SieciEminem w SieciEminem w SieciEminem w Sieci

Eminem w Sieci

Eminem w Sieci
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Najbardziej znany na świecie raper, Eminem, umiejętnie wykorzystuje skandal powstały wokół teledysków promujących jego nową płytę. Chodzi o dwa utwory: „Just Lose It” oraz „Mosh”. W ostry sposób krytykując Michaela Jacksona i George'a Busha, Eminem po raz kolejny wspina się na wyżyny popularności, a jednocześnie z powodzeniem przenosi kampanię promocyjną swego najnowszego albumu do Internetu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja