Elon znów to zrobił. Cybertruck przekroczył kolejne graniceElon znów to zrobił. Cybertruck przekroczył kolejne graniceElon znów to zrobił. Cybertruck przekroczył kolejne graniceElon znów to zrobił. Cybertruck przekroczył kolejne granice
Wpadka (zdaniem wielu) zaplanowana dla jeszcze większego rozgłosu (źr. wideo Tesla Cybertruck The Live Launch Event)

Elon znów to zrobił. Cybertruck przekroczył kolejne granice

Elon znów to zrobił. Cybertruck przekroczył kolejne granice
AdvertisementAdvertisement
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Cybertruck – najnowszy pojazd Elona Muska – sprawdził się w swojej roli doskonale. Jeden samochód wywołał lawinę komentarzy, potok memów i gorącą dyskusję na temat designu. Już złożono zamówienia na 150 tys. pojazdów, choć nie wiadomo, czy przynajmniej jeden z nich wyjedzie na drogi.

Liczba 150 tys. zamówień robi wrażenie, ale trzeba przypomnieć, że kwota, jaką należy wpłacić, to zaledwie sto dolarów. Kiedy Musk przedstawiał model Roadster, zainteresowani kupnem byli zobligowani do wpłacenia aż 50 tys. dolarów.

Elon uwielbia prezentować samochody kilka lat przed ich faktycznym pojawieniem się na rynku. Roadster miał swoją premierę w 2017 roku, a na drogi ma wyjechać (teoretycznie) w nadchodzących miesiącach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się