Od jakiegoś czasu firmy kojarzone przede wszystkim z digitalem pragną zaistnieć także w sferze produktów działających offline. Wykraczanie z cyfrowej sfery komfortu nie zawsze jednak wychodzi marce na dobre.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
O tym, że firmy często decydują się na digitalizację na odwrót, pisaliśmy jakiś czas temu.
Czytaj więcej: MasterCard, Uber, Snapchat, Google, czyli digitalizacja na odwrót
Od tamtego momentu minął już prawie rok i trzeba przyznać, że sporo tego rodzaju projektów rozwinęło się w zaskakującym kierunku. Nie zawsze dobrym.
Jesus Diaz w artykule opublikowanym w Co.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.