Ekstremalnie na osiedlachEkstremalnie na osiedlachEkstremalnie na osiedlachEkstremalnie na osiedlach

Ekstremalnie na osiedlach

Ekstremalnie na osiedlach
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Popularność w mediach zdobywa sobie nowy sport ekstremalny – le parkour. Widowiskowy, niebezpieczny, dający się uprawiać bez specjalnego sprzętu w środowisku miejskim. Szczególnie w nowych i nieco starszych blokowiskach. Gdzie tu miejsce dla markowych produktów i reklamy? A jednak i sam sport znalazł swe miejsce w reklamie, i całkiem łatwo można znaleźć marki, które chcą promować się tą drogą lub wobec takiej grupy docelowej.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja