Eksplodująca tęcza - Marketing przy Kawie
Eksplodująca tęczaEksplodująca tęczaEksplodująca tęczaEksplodująca tęcza
Piłeczki na ulicach San Francisco (spot Sony Bravia)

Eksplodująca tęcza

Eksplodująca tęcza
Jakub Piś

Jakub Piś

-

Jakub Piś

Jakub Piś

Nie tak dawno przekonaliśmy się, że produkt z półki hi-tech, taki jak telewizor LCD, wcale nie musi być reklamowany za pomocą oszałamiających efektów specjalnych, elektronicznej muzyki, abstrakcyjnych kształtów i scenerii rodem z szóstego wymiaru. Firma Sony, reklamując linię Bravia swoich telewizorów, postawiła na zwykłe kolorowe piłeczki, melancholijną, akustyczną muzykę i strome ulice San Francisco.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to