Reklama wewnętrzna (indoor) to coraz dynamiczniej rozwijający się kanał komunikacji, dający możliwości bardziej precyzyjnego dotarcia do określonych grup docelowych. Jednym z nośników takiej reklamy są ekrany plazmowe, które dziś można spotkać w pubach, restauracjach, klubach czy aptekach.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Temu, że coraz częściej widzimy takie monitory w aptekach trudno się dziwić. Potencjał oddziaływania na klienta jest tu spory. Badania Pentor Research International („Ekrany wizyjne w aptekach”, marzec – maj 2006), które dotyczyły zwyczajów zakupowych Polaków w aptekach oraz postrzegania zainstalowanych tam ekranów plazmowych pokazały, że zakupów w aptekach dokonuje 79% polskiego społeczeństwa (osób powyżej 15 lat).
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.