Ekrany plazmowe w aptekach (Telewizja Apteczna - TVA) - Marketing przy Kawie
Ekrany plazmowe w aptekach (Telewizja Apteczna - TVA)Ekrany plazmowe w aptekach (Telewizja Apteczna - TVA)Ekrany plazmowe w aptekach (Telewizja Apteczna - TVA)Ekrany plazmowe w aptekach (Telewizja Apteczna - TVA)

Ekrany plazmowe w aptekach (Telewizja Apteczna – TVA)

Ekrany plazmowe w aptekach (Telewizja Apteczna - TVA)
d'advertising

d'advertising

-

d'advertising

d'advertising

Reklama wewnętrzna (indoor) to coraz dynamiczniej rozwijający się kanał komunikacji, dający możliwości bardziej precyzyjnego dotarcia do określonych grup docelowych. Jednym z nośników takiej reklamy są ekrany plazmowe, które dziś można spotkać w pubach, restauracjach, klubach czy aptekach.

Temu, że coraz częściej widzimy takie monitory w aptekach trudno się dziwić. Potencjał oddziaływania na klienta jest tu spory. Badania Pentor Research International („Ekrany wizyjne w aptekach”, marzec – maj 2006), które dotyczyły zwyczajów zakupowych Polaków w aptekach oraz postrzegania zainstalowanych tam ekranów plazmowych pokazały, że zakupów w aptekach dokonuje 79% polskiego społeczeństwa (osób powyżej 15 lat).

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja