Rosnąca automatyzacja obrotu powierzchnią reklamową oraz wzrost znaczenia danych w podejmowaniu decyzji zakupowych – to dwie spośród najważniejszych zmian na rynku reklamy internetowej, które będziemy obserwować na rozwiniętych rynkach w nadchodzących latach.
Gwałtowny przyrost ilości treści w Internecie skutkuje szybkim zwiększaniem powierzchni emisyjnych w modelu odsłonowym, a w konsekwencji kreuje niesprzedane powierzchnie. Efektem tego jest presja reklamodawców (zazwyczaj reprezentowanych przez domy mediowe) na wydawców, by udostępniali oni powierzchnie „hurtem” po niższych cenach.Tak pozyskana powierzchnia jest często wzbogacana przez kupujących o dane pozyskiwane z zewnętrznych źródeł (tzw.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.