Egzamin dojrzałości branży outdoorEgzamin dojrzałości branży outdoorEgzamin dojrzałości branży outdoorEgzamin dojrzałości branży outdoor
Zmiany w branży OOH są nieuniknione (fot. Marketing przy Kawie)

Egzamin dojrzałości branży outdoor

Egzamin dojrzałości branży outdoor
Tomasz Sokół

Tomasz Sokół

-

prezes zarządu, OOH.pl

Tomasz Sokół

Tomasz Sokół

prezes zarządu
OOH.pl

Od blisko 20 lat związany z branżą reklamową. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym. Ma duże doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii sprzedaży online z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów. Realizował także kampanie offline. Od 2021 r. prezes zarządu firmy zajmującej się wynajmem tablic reklamowych i zarządzaniem kampaniami outdoorowymi.

Czas na wielkie porządki w miastach. Przykład Gdańska, Sopotu czy Krakowa pokazuje, że zdarcie reklam z płotów i budynków porządkuje i harmonizuje krajobraz miejski. Czy to oznacza, że outdoor jest zagrożony?

Reklama zewnętrzna to jedna z najstarszych form promocji. Przykład to może niezbyt budujący, ale już trzy tysiące lat przed naszą erą pewien Egipcjanin w pobliżu Teb starał się odnaleźć zbiegłego niewolnika, wykorzystując do tego reklamę zewnętrzną. Była stworzona na papirusie. Kultura billboardów kwitła również w starożytnych Pompejach. Chętnie reklamowano tam usługi domów publicznych – przynajmniej do czasu wybuchu wulkanu…

I nagle, w XXI wieku, zaczęła komuś przeszkadzać? Wielu wręcz wieszczy jej koniec albo przynajmniej znaczący odwrót.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja