Efektywne metody promocji sklepów internetowychEfektywne metody promocji sklepów internetowychEfektywne metody promocji sklepów internetowychEfektywne metody promocji sklepów internetowych
Zespół odpowiednio dobranych metod promocji przyniesie ci efekt (fot. Pixabay)

Efektywne metody promocji sklepów internetowych

Efektywne metody promocji sklepów internetowych
Piotr Świniarski

Piotr Świniarski

-

performance marketing manager, MBridge – Marketing Experts

Piotr Świniarski

Piotr Świniarski

performance marketing manager
MBridge – Marketing Experts

Opracowuje i wdraża strategie działań efektywnościowych. Nadzoruje pracę działu performance marketingu, który zajmuje się kompleksową obsługą kanałów Google Ads, Facebook Ads, RTB oraz Ceneo.pl dla średnich i dużych e-sklepów. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Empik, gdzie odpowiadał za działania z zakresu SEO i performance marketingu.

Skąd mój sklep będzie miał zamówienia? Jak zapewnić sobie rentowność? Co robić, żeby moja marka była rozpoznawalna? Przy jakich działaniach z szeroko pojętego marketingu internetowego mogę liczyć na satysfakcjonujący zwrot z inwestycji? To częste pytania, które stawiają sobie właściciele e-sklepów na początku działalności.

Odpowiedzi zależą od budżetu i specyfiki biznesu. Można jednak wyróżnić kilka metod promocji, które stosowane w odpowiedni sposób zawsze przełożą się na wyniki sprzedażowe w e-commerce.
Google Ads
Zdecydowanie najpopularniejszą formą internetowej promocji sklepów są reklamy Google Ads, znane wcześniej jako Google AdWords. Można je polecić jako metodę szybką i przede wszystkim efektywną.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się