Skąd mój sklep będzie miał zamówienia? Jak zapewnić sobie rentowność? Co robić, żeby moja marka była rozpoznawalna? Przy jakich działaniach z szeroko pojętego marketingu internetowego mogę liczyć na satysfakcjonujący zwrot z inwestycji? To częste pytania, które stawiają sobie właściciele e-sklepów na początku działalności. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Odpowiedzi zależą od budżetu i specyfiki biznesu. Można jednak wyróżnić kilka metod promocji, które stosowane w odpowiedni sposób zawsze przełożą się na wyniki sprzedażowe w e-commerce.
Google Ads
Zdecydowanie najpopularniejszą formą internetowej promocji sklepów są reklamy Google Ads, znane wcześniej jako Google AdWords. Można je polecić jako metodę szybką i przede wszystkim efektywną.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.