Efekt AXE również w PolsceEfekt AXE również w PolsceEfekt AXE również w PolsceEfekt AXE również w Polsce

Efekt AXE również w Polsce

Efekt AXE również w Polsce
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Nareszcie mamy własną wersję efektu AXE w Polsce. Ruszyła kampania promująca polską stronę efektaxe.pl . Trudno się oprzeć wrażeniu, że nie przyłożono się zbytnio do tego. Być może strona miała tylko służyć promocji imprezy Get AXEss 26. marca, jednak istnieje dalej, a firma nadal komunikuje jej istnienie poprzez kampanie banerowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja