E-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientomE-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientomE-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientomE-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom
Klienci byli w sklepie i nic nie kupili? Może wrócą i to zrobią – zadbaj o to (fot. Pixabay)

E-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom

E-mail retargeting – zarabiaj więcej dzięki powracającym klientom
Joanna Czerwińska

Joanna Czerwińska

-

key account manager, Admetrics.pl

Joanna Czerwińska

Joanna Czerwińska

key account manager
Admetrics.pl

Marketing internetowy daje duże możliwości zdobycia nowych klientów, ale i konkurencja w świecie online jest równie duża. Fakt, że rośnie zainteresowanie zakupami online, nie gwarantuje sprzedawcom sukcesu. Porzucone koszyki, brak konwersji, utrata ruchu na stronach internetowych… to prawdziwe problemy w e-commerce. Jednym z remediów na nie może być e-mail retargeting.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się