E-mail marketing, czyli złoto dla wytrwałychE-mail marketing, czyli złoto dla wytrwałychE-mail marketing, czyli złoto dla wytrwałychE-mail marketing, czyli złoto dla wytrwałych

E-mail marketing, czyli złoto dla wytrwałych

E-mail marketing, czyli złoto dla wytrwałych
Paweł Sala

Paweł Sala

-

dyrektor zarządzający, FreshMail

Paweł Sala

Paweł Sala

dyrektor zarządzający
FreshMail

Ekspert w dziedzinie e-mail marketingu. Współtwórca sukcesu kampanii nagradzanych i wyróżnianych w konkursach takich jak Golden Arrow, WebStar Creative, Mixx Awards czy Kreatura. Autor książki „Świeże podejście do e-mail marketingu” i współautor wielu innych. Mówca na konferencjach branżowych, wykładowca akademicki. Szef grupy ds. e-mail marketingu przy IAB Polska, członek SMB. Juror konkursów IAB Creative Showcase oraz Webstar Festival. Strona autora: pawelsala.pl.

Większość naszych działań w dziedzinie marketingu interaktywnego sprowadza się do ściągnięcia użytkownika na odpowiednią stronę WWW. Niezależnie od tego, czy ten cel osiągniemy za pomocą reklamy display, SEM-u, virali .... – tak czy siak musimy liczyć się z tym, że osoba, która odwiedzi nasz serwis, już tam nie powróci. Efekt ten możemy zminimalizować, skutecznie zachęcając odwiedzającego do zapisu na firmowy newsletter. Dzięki niemu będziemy mogli w łatwy i efektywny sposób informować konsumenta o nowościach lub po prostu budować świadomość naszej marki. 

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się