E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej - Marketing przy Kawie
E-commerce w Europie Środkowo-WschodniejE-commerce w Europie Środkowo-WschodniejE-commerce w Europie Środkowo-WschodniejE-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej

E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej

E-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej
Zakupy przez Internet są bardziej popularne w Polsce niż w Rosji, Rumunii, na Ukrainie i Litwie – pokazują wyniki raportu Gemius. Aż 66 proc. polskich internautów, którzy słyszeli o możliwości robienia zakupów on-line, skorzystało choć raz z tej szansy. W raporcie „E-commerce 2007” przedstawiono dynamikę polskiego rynku sprzedaży przez Internet na tle trendów i zjawisk obserwowanych w tym sektorze w innych krajach regionu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja