E-commerce na nielegalu - Marketing przy Kawie
E-commerce na nielegaluE-commerce na nielegaluE-commerce na nielegaluE-commerce na nielegalu

E-commerce na nielegalu

E-commerce na nielegalu
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Handel nielegalnymi lekami, kartami kredytowymi czy narkotykami w ciemnej sieci przypomina handel produktami FMCG, jak żywność czy kosmetyki. Konkurencja jest ostra, marże niewielkie, a wszyscy sprzedawcy stosują podobne narzędzia marketingowe.

Darknet ma wiele różnych nazw: TOR (ang. The Onion Router), ciemna strona Internetu, ciemna sieć, sieć anonimowa. Wszystkie oznaczają wirtualną sieć komputerową, której szyfrowanie chroni tożsamość jej użytkowników i to, co robią online, gwarantując niemal pełną anonimowość.

Kiedyś TOR był informatyczną ciekawostką znaną tylko specjalistom, dzisiaj to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów Internetu na świecie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja