Dzwonki, grafiki i gry - Marketing przy Kawie
Dzwonki, grafiki i gryDzwonki, grafiki i gryDzwonki, grafiki i gryDzwonki, grafiki i gry

Dzwonki, grafiki i gry

Dzwonki, grafiki i gry
Raport firmy badawczej Gemius na temat usług mobilnych popularnych wśród internautów stanowi uzupełnienie wątków poruszanych w wywiadzie przeprowadzonym z Piotrem Bułacińskim. Telefon komórkowy nie służy wyłącznie komunikacji. To coraz bardziej wydajne centrum rozrywki, do którego trzeba wprowadzać wciąż nowe składniki.

Panie częściej niż panowie kupują dzwonki, grafiki i gry do telefonów komórkowych, chętniej też biorą udział w sms-owych akcjach charytatywnych i konkursach. Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę Gemius, tego typu usługi cieszą się dużym powodzeniem. Skorzystało z nich ponad 2/3 polskich internautów!

Większość z nas nie wyobraża sobie dziś życia bez telefonu komórkowego.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to