Dźwięk nowym królem contentu – współczesny audiomarketing - Marketing przy Kawie
Dźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketingDźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketingDźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketingDźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketing
Powrót siły contentu audio w nowej, cyfrowej odsłownie (fot. Olly/Pexels)

Dźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketing

Dźwięk jako nowy król contentu – jak audio zrewolucjonizowało marketing
Patrycja Flicińska

Patrycja Flicińska

-

social media specialist, agencja Płodni

Patrycja Flicińska

Patrycja Flicińska

social media specialist
agencja Płodni

Przygodę z mediami społecznościowymi rozpoczęła od stanowiska social media moderator, co pozwoliło jej dogłębnie poznać potrzeby i oczekiwania użytkowników różnych platform. Specjalizuje się w prowadzeniu działań w social mediach dla firm z branży edukacyjnej, IT & tech oraz retail. Jako przedstawicielka Gen Z uwielbia niestandardowe działania marketingowe i świetnie się w nich odnajduje. Ceni autentyczność i komunikację, która trafia do serc odbiorców. Jej mocną stroną jest przekuwanie trudnych komunikacyjnie tematów w dostępny i angażujący content. Poza pracą zawodową z ciekawością śledzi zmieniające się trendy w zachowaniach użytkowników oraz inicjatywy firm w obszarze zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialności społecznej.

Słyszysz „I think the apple’s rotten right to the core” i od razu masz ochotę zatańczyć do trendu z TikToka? A może przy „Jak sobota, to tylko…” automatycznie w głowie odtwarzasz już melodię? Jeśli tak, to łatwo zrozumiesz, jak audio przejmuje kontrolę nad sposobem, w jaki wszyscy konsumujemy treści.

Dźwięk to nowy król contentu. Ta fundamentalna zmiana w krajobrazie marketingowym dzieje się na naszych oczach. Od podcastów, przez viralowe hity na TikToku, aż po rozwijający się audiomarketing – dźwięk ponownie stał się kluczowym elementem strategii komunikacyjnych marek oraz podstawą twórczości użytkowników.

Oczywiście reklamy z charakterystycznymi piosenkami święciły triumfy już lata temu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to