Słyszysz „I think the apple’s rotten right to the core” i od razu masz ochotę zatańczyć do trendu z TikToka? A może przy „Jak sobota, to tylko…” automatycznie w głowie odtwarzasz już melodię? Jeśli tak, to łatwo zrozumiesz, jak audio przejmuje kontrolę nad sposobem, w jaki wszyscy konsumujemy treści.Dźwięk to nowy król contentu. Ta fundamentalna zmiana w krajobrazie marketingowym dzieje się na naszych oczach. Od podcastów, przez viralowe hity na TikToku, aż po rozwijający się audiomarketing – dźwięk ponownie stał się kluczowym elementem strategii komunikacyjnych marek oraz podstawą twórczości użytkowników.
Oczywiście reklamy z charakterystycznymi piosenkami święciły triumfy już lata temu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.