Dzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niejDzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niejDzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niejDzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niej
Dziś wszyscy walczymy ze wspólnym wrogiem. Jutro stare problemy marek powrócą (fot. Pixabay)

Dzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niej

Dzień próby. Brand purpose w czasie epidemii i tym, który nadejdzie po niej
Karolina Błońska-Szubstarska

Karolina Błońska-Szubstarska

-

research director, GoodBrand/Better

Karolina Błońska-Szubstarska

Karolina Błońska-Szubstarska

research director
GoodBrand/Better

W GoodBrand/Better od 2008 r. Specjalizuje się w zarządzaniu procesami budowania strategii CSR i sustainability, tworzeniu raportów pozafinansowych, badaniach społecznych i marketingowych oraz komunikacji. Redaktor naczelna „Be.Navigator”. Wcześniej była redaktor prowadzącą magazynu „Brief”, pisała też dla „Gazety Wyborczej”. GoodBrand/Better jest wydawcą magazynu o odpowiedzialnym biznesie „CR Navigator” i jego odsłony na czas kryzysu „CR Navigator Resilience”.

Nadeszły czasy próby. Próby nie tylko dla nas jako ludzi, dla naszych systemów społecznych, organów administracyjnych, ale także i dobitnie dla marek. I wiele z nich stara się stanąć na wysokości zadania, w mniejszym lub większym zakresie włączając się w działania na rzecz wspólnych celów: walki z pandemią, niwelowania jej skutków gospodarczych czy pomocy tym, którzy są dziś najbardziej narażeni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się