Dzień dobry, mam na imię Władimir – marki szydzą z homofobii PutinaDzień dobry, mam na imię Władimir – marki szydzą z homofobii PutinaDzień dobry, mam na imię Władimir – marki szydzą z homofobii PutinaDzień dobry, mam na imię Władimir – marki szydzą z homofobii Putina
Nowy produkt marki Brew Dog

Dzień dobry, mam na imię Władimir – marki szydzą z homofobii Putina

Dzień dobry, mam na imię Władimir – marki szydzą z homofobii Putina
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Wprowadzone przez Władimira Putina prawo dyskryminujące gejów i lesbijki przyciągnęło uwagę całego świata przy okazji olimpiady w Soczi. Branża reklamowa i niektóre marki odpowiedziały kampaniami szydzącymi z homofobii rosyjskiego przywódcy.

Kanadyjska organizacja pozarządowa walcząca z dyskryminacją przygotowała spot pt. „Luge” („Saneczkarstwo”), z hasłem: „Igrzyska zawsze były troszkę gejowskie. Walczmy o to, by takie pozostały”.

Ruchy dwóch zawodników rozpędzające sanki na torze ukazano w filmie w sposób sugerujący ruchy wykonywane w czasie seksu. Wszystko przy dźwiękach przeboju z lat 80.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja