Wprowadzone przez Władimira Putina prawo dyskryminujące gejów i lesbijki przyciągnęło uwagę całego świata przy okazji olimpiady w Soczi. Branża reklamowa i niektóre marki odpowiedziały kampaniami szydzącymi z homofobii rosyjskiego przywódcy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kanadyjska organizacja pozarządowa walcząca z dyskryminacją przygotowała spot pt. „Luge” („Saneczkarstwo”), z hasłem: „Igrzyska zawsze były troszkę gejowskie. Walczmy o to, by takie pozostały”.
Ruchy dwóch zawodników rozpędzające sanki na torze ukazano w filmie w sposób sugerujący ruchy wykonywane w czasie seksu. Wszystko przy dźwiękach przeboju z lat 80.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.