Dzieci pamiętają długoDzieci pamiętają długoDzieci pamiętają długoDzieci pamiętają długo

Dzieci pamiętają długo

Dzieci pamiętają długo
Paweł Lis

Paweł Lis

-

Paweł Lis

Paweł Lis

Jaki przekaz może nieść reklama społeczna ukazująca spotkanie dorosłej córki z matką dotkniętą chorobą Alzheimera? Wydaje się, że chodzi o upowszechnianie wiedzy o tej chorobie i wspieranie ludzi zmagających się z nią. A jednak przesłanie może być jeszcze bardziej złożone.

Nastrój krótkiej filmowej opowieści od początku jest smutny, ale tylko wydaje nam się, że znamy już wszystkie tego powody. Oto córka przychodzi do domu opieki spotkać się z matką. Chora zdaje się jej nie poznawać, myli też pielęgniarkę z własną ciotką. Wyznaje, że prosiła „ciocię”, by ukryła ją pod swym łóżkiem. Poproszona o wyjaśnienie wypowiada zdanie, które zupełnie zmienia wydźwięk oglądanej przez nas historii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja