Jaki przekaz może nieść reklama społeczna ukazująca spotkanie dorosłej córki z matką dotkniętą chorobą Alzheimera? Wydaje się, że chodzi o upowszechnianie wiedzy o tej chorobie i wspieranie ludzi zmagających się z nią. A jednak przesłanie może być jeszcze bardziej złożone.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nastrój krótkiej filmowej opowieści od początku jest smutny, ale tylko wydaje nam się, że znamy już wszystkie tego powody. Oto córka przychodzi do domu opieki spotkać się z matką. Chora zdaje się jej nie poznawać, myli też pielęgniarkę z własną ciotką. Wyznaje, że prosiła „ciocię”, by ukryła ją pod swym łóżkiem. Poproszona o wyjaśnienie wypowiada zdanie, które zupełnie zmienia wydźwięk oglądanej przez nas historii.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.