Dzieci mają swój dzień (w reklamie)Dzieci mają swój dzień (w reklamie)Dzieci mają swój dzień (w reklamie)Dzieci mają swój dzień (w reklamie)

Dzieci mają swój dzień (w reklamie)

Dzieci mają swój dzień (w reklamie)
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Urocza modelka w samej bieliźnie uśmiecha się beztrosko z ulicznego billboardu. Niby nic szokującego, a jednak – dziewczyna ma nie więcej niż 12 lat (reklamuje produkty Disneya). Kolejny przypadek: linia ubranek dla dzieci, zaprojektowana przez znaną piosenkarkę, utrzymana w stylistyce gangsterskiego rapu i teledysków 50 Centa. Wygląda na to, że klasyczną sprzedaż za pomocą erotyki niepostrzeżenie, mniej lub bardziej świadomie zaczęto stosować w segmencie młodzieżowym, a nawet dziecięcym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się