Działania marketingowe online w branży nieruchomości. Jak je prowadzić i jak mierzyć ich efektyDziałania marketingowe online w branży nieruchomości. Jak je prowadzić i jak mierzyć ich efektyDziałania marketingowe online w branży nieruchomości. Jak je prowadzić i jak mierzyć ich efektyDziałania marketingowe online w branży nieruchomości. Jak je prowadzić i jak mierzyć ich efekty
Czy to są właśnie idealni nabywcy mieszkania w twojej inwestycji? Sprawdzisz to dzięki działaniom online (fot. Pixabay)

Działania marketingowe online w branży nieruchomości. Jak je prowadzić i jak mierzyć ich efekty

Działania marketingowe online w branży nieruchomości. Jak je prowadzić i jak mierzyć ich efekty
Piotr Świniarski

Piotr Świniarski

-

performance marketing manager, MBridge – Marketing Experts

Piotr Świniarski

Piotr Świniarski

performance marketing manager
MBridge – Marketing Experts

Opracowuje i wdraża strategie działań efektywnościowych. Nadzoruje pracę działu performance marketingu, który zajmuje się kompleksową obsługą kanałów Google Ads, Facebook Ads, RTB oraz Ceneo.pl dla średnich i dużych e-sklepów. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Empik, gdzie odpowiadał za działania z zakresu SEO i performance marketingu.

Według badań IAB Polska wydatki na reklamę online nieustannie rosną, jednak branża nieruchomości ma w nich niewielki udział. Stale utrzymuje się on na poziomie 3–4%. Deweloperzy niezbyt chętnie inwestują w promocję w internecie, choć jak najbardziej powinni. Jak mogliby się do tego zabrać? Jaki sposób pomiaru wyników można im polecić?

Rynek nieruchomości jest zróżnicowany. W klasyfikacji na podstawie standardu, powierzchni, lokalizacji czy stanu wykończenia oferta dzieli się na inwestycje „budżetowe”, o podwyższonym standardzie czy luksusowe. Tylko o tych pierwszych można powiedzieć, że sprzedają się na pniu.

Każda inwestycja budowlana skierowana jest do określonych grup potencjalnych nabywców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się