Dystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efektyDystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efektyDystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efektyDystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efekty
Twórz treści i planuj ich dystrybucję (fot. Pixabay)

Dystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efekty

Dystrybucja treści w internecie: jak ją zaplanować, aby przynosiła zamierzone efekty
Natalia Olszewska

Natalia Olszewska

-

content marketing specialist, Elephate

Natalia Olszewska

Natalia Olszewska

content marketing specialist
Elephate

Od dwóch lat związana z agencją content marketingową. Na co dzień zajmuje się tworzeniem komunikacji – wcześniej w branży PR, a teraz jako specjalista ds. contentu. Pracowała dla firm m.in. z branż: wnętrzarskiej, finansowej i biznesowej. Opracowuje długo- i krótkoterminowe strategie, prowadzi blogi i przygotowuje kampanie kreatywne.

Zarówno małe, lokalne firmy, jak i globalne koncerny publikują swoje treści w internecie, nie wszystkie z nich jednak trafiają do odpowiednich odbiorców. „Content is King, but distribution is Queen and she wears the pants” – powiedział Jonathan Perelman i miał rację. Kluczem do sukcesu twoich publikacji jest dobrze zaplanowana strategia dystrybucji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się