Czy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiskaCzy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiskaCzy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiskaCzy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiska
Czy stery marketingu w firmach będą pozostawać nieobsadzone? (fot. Pixabay)

Czy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiska

Czy dyrektor marketingu staje się w firmie niepotrzebny? Polscy eksperci zastanawiają się nad przyszłością tego stanowiska
Redakcja

Redakcja

-

Latem tego roku ze swoich funkcji zrezygnowali CMO takich firm jak McDonald’s, Johnson & Johnson, Lyft czy Uber. Organizacje nie spieszą się z ponownym obsadzaniem tych stanowisk. Niektóre podzieliły ich kompetencje między innych członków managementu. Jak to wróży przyszłości CMO w przedsiębiorstwie? Zapytaliśmy o to dyrektorów marketingu, członków IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się