Niemal równolegle podniósł się szum medialny na dwóch niezwykle istotnych rynkach zbytu samochodów. Zainteresowanie wywołały zabiegi marketingowe japońskiego potentata branży motoryzacyjnej – Toyoty. Całkiem odmienne strategie marketingowe zostały zastosowane w USA i w Wielkiej Brytanii.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Promocja miejskiego modelu Aygo w Wielkiej Brytanii odbiegała od znanych schematów. Jesteśmy przyzwyczajeni do udziału osób z szeroko rozumianego show-biznesu w kampaniach promocyjnych. Wydaje się jednak, że w tym przypadku to nie one znajdowały się w centrum uwagi. Szum medialny wywołał przede wszystkim sposób promowania produktu.
Według założeń model Aygo ma dostarczać wiele radości.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.