Dwie strategie, dwa światy, jedna ToyotaDwie strategie, dwa światy, jedna ToyotaDwie strategie, dwa światy, jedna ToyotaDwie strategie, dwa światy, jedna Toyota

Dwie strategie, dwa światy, jedna Toyota

Dwie strategie, dwa światy, jedna Toyota
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Niemal równolegle podniósł się szum medialny na dwóch niezwykle istotnych rynkach zbytu samochodów. Zainteresowanie wywołały zabiegi marketingowe japońskiego potentata branży motoryzacyjnej – Toyoty. Całkiem odmienne strategie marketingowe zostały zastosowane w USA i w Wielkiej Brytanii.

Promocja miejskiego modelu Aygo w Wielkiej Brytanii odbiegała od znanych schematów. Jesteśmy przyzwyczajeni do udziału osób z szeroko rozumianego show-biznesu w kampaniach promocyjnych. Wydaje się jednak, że w tym przypadku to nie one znajdowały się w centrum uwagi. Szum medialny wywołał przede wszystkim sposób promowania produktu.

Według założeń model Aygo ma dostarczać wiele radości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja