W Polsce Dunkin’ Donuts to marka ciągle mało spektakularna, bardziej przegrywająca z konkurencją niż wygrywająca. Warto jednak obserwować jej działania w USA. Tam jest ona jednym z liderów wykorzystania danych i AI w budowaniu lojalności klientów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypomnijmy: w 2002 roku, po sześciu latach walki, sieć Dunkin’ Donuts wycofała się z Polski. Nie powtórzyła drogi McDonald’s, KFC i Pizzy Hut, które przyciągnęły tłumy samą marką. Polacy rzucili się na amerykańskie hamburgery, frytki, kurczaki i pizzę, ale pączki i ciastka woleli własne, te oferowane przez rodzinne cukiernie.
Marka postanowiła spróbować jeszcze raz w 2015 roku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.