Jakimi drogami BMW i Ducati osiągają cel, czyli status lovemarks? Ta druga marka zapewnia, że zna sekret miłości (ale zdradzi go tylko wybranym), a pierwsza zachęca: „jedźmy w świat!”.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kiedy marki zaczynają tworzyć trendy, stają się markami ikonami. Relacje pomiędzy nimi a konsumentami wykraczają poza racjonalny, użytkowy aspekt. Oferowana wartość dodatkowa wykracza poza sam produkt. Dzięki tej wartości konsumenci utożsamiają się z brandem i budują swój wizerunek.
Kiedy marki zaczynają wzbudzać miłość i zarazem szacunek, stają się lovemarks – mogą liczyć na lojalność nabywców bez względu na racjonalne przesłanki.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.