Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń. Marki motocyklove – cz. 2Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń. Marki motocyklove – cz. 2Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń. Marki motocyklove – cz. 2Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń. Marki motocyklove – cz. 2
Piękno, siła, niezależność – dla wielu połączenie idealne (fot. Raptorama)

Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń. Marki motocyklove – cz. 2

Ducati uwodzi, BMW nie toleruje ograniczeń. Marki motocyklove – cz. 2
Kaja Paździerz

Kaja Paździerz

-

konsultant ds. klientów bezpośrednich, „Świat Motocykli” (Agora)

Kaja Paździerz

Kaja Paździerz

konsultant ds. klientów bezpośrednich
„Świat Motocykli” (Agora)

Od sześciu lat pracuje w branży motocyklowej. Ostatnie cztery lata na stanowisku specjalisty ds. marketingu u dystrybutorów akcesoriów motocyklowych marek premium. Z wykształcenia dziennikarz. Z zamiłowania motocyklistka i miłośniczka brandingu emocjonalnego.

Jakimi drogami BMW i Ducati osiągają cel, czyli status lovemarks? Ta druga marka zapewnia, że zna sekret miłości (ale zdradzi go tylko wybranym), a pierwsza zachęca: „jedźmy w świat!”.

Kiedy marki zaczynają tworzyć trendy, stają się markami ikonami. Relacje pomiędzy nimi a konsumentami wykraczają poza racjonalny, użytkowy aspekt. Oferowana wartość dodatkowa wykracza poza sam produkt. Dzięki tej wartości konsumenci utożsamiają się z brandem i budują swój wizerunek.

Kiedy marki zaczynają wzbudzać miłość i zarazem szacunek, stają się lovemarks – mogą liczyć na lojalność nabywców bez względu na racjonalne przesłanki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja