Marka odzieżowa i sportowa Quiksilver zbankrutowała w USA, mimo że kiedyś wróżono jej status globalnej ikony na miarę Nike’a. Co poszło nie tak?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wniosek o upadłość złożony w amerykańskim sądzie był związany ze słabymi wynikami finansowymi: tylko w 2015 roku marka straciła 79 proc. wartości. Firma stanie się własnością funduszu Oaktree Capital Management, który pożyczył jej pieniądze, a teraz spróbuje ją zrestrukturyzować, co wymaga 175 mln dolarów.
Najlepszym symbolem drogi, jaką przeszła marka, jest wirus z 2007 roku, jeden z najlepszych tego typu filmów w historii reklamy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.