Drugie dno badańDrugie dno badańDrugie dno badańDrugie dno badań

Drugie dno badań

Drugie dno badań
Marcin Gazda

Marcin Gazda

-

Marcin Gazda

Marcin Gazda

Zapewne każdy z nas potrafiłby wskazać sporo reklam, w których pojawiają się wyniki różnych badań konsumenckich. Podpieranie się takimi rezultatami ma wzmocnić przekaz reklamowy, łatwo w tym jednak o manipulację i naruszenie zasad etycznych. W ten nurt doskonale wpisuje się sposób promowania pasty do zębów Colgate na angielskim rynku. Nic dziwnego, że kampania znalazła się na cenzurowanym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja