Drogowy dekalog reklamowy. Przed czym przestrzegają kierowców kampanie społeczne?Drogowy dekalog reklamowy. Przed czym przestrzegają kierowców kampanie społeczne?Drogowy dekalog reklamowy. Przed czym przestrzegają kierowców kampanie społeczne?Drogowy dekalog reklamowy. Przed czym przestrzegają kierowców kampanie społeczne?
Driving home for Christmas? Prawie wszystkie przykazania pozostają aktualne (frankieleon on Visual Hunt / CC BY)

Drogowy dekalog reklamowy. Przed czym przestrzegają kierowców kampanie społeczne?

Drogowy dekalog reklamowy. Przed czym przestrzegają kierowców kampanie społeczne?
Joanna Burdek

Joanna Burdek

-

właścicielka i strateg , Brand Useful

Joanna Burdek

Joanna Burdek

właścicielka i strateg
Brand Useful

Od 12 lat związana z marketingiem, m.in. jako dyrektor działu marketplace krakowskiej agencji. Właścicielka agencji reklamowej Brand Useful. Specjalizuje się w organizacji akcji sprzedażowych oraz kampanii B2B. Prowadzi szkolenia z zakresu marketingu, komunikacji ambientowej oraz prawa zamówień publicznych. Prowadzi kampanie B2B oraz B2C dla największych marek. Absolwentka studiów doktoranckich oraz Szkoły Strategii Marki w SAR.

Przed skutkami łamania prawa na drogach instytucje państwowe i organizacje pozarządowe przestrzegają od lat. Stosują przy tym kampanie od telewizyjnych po ambientowe, edukując, a niekiedy wręcz szokując i strasząc. Oto 10 przykazań drogowych, które są głoszone w tego rodzaju akcjach na całym świecie.

Pierwsze. Nie będziesz jechał z prędkością większą niż dozwolona
„Inni ludzie popełniają błędy. Zwolnij”. Inicjator: Transport for NSW z Australii. Jedna z lepszych reklam antyspeedingowych. Opowieść jest prosta. Dwóch kierowców jedzie samochodami. Jeden pędzi, przekraczając dozwoloną prędkość. Drugi wyjeżdża z drogi podporządkowanej wprost pod jego koła.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się