Doświadczenie znaczy lojalność. Dobór kanałów komunikacji na przykładzie CH MoloDoświadczenie znaczy lojalność. Dobór kanałów komunikacji na przykładzie CH MoloDoświadczenie znaczy lojalność. Dobór kanałów komunikacji na przykładzie CH MoloDoświadczenie znaczy lojalność. Dobór kanałów komunikacji na przykładzie CH Molo

Doświadczenie znaczy lojalność. Dobór kanałów komunikacji na przykładzie CH Molo

Doświadczenie znaczy lojalność. Dobór kanałów komunikacji na przykładzie CH Molo
Anna Drabarz

Anna Drabarz

-

Anna Drabarz

Anna Drabarz

Zastosowanie kanałów mobilnych otwiera nowe perspektywy w budowaniu lojalności klienta w branży detalicznej. Modele wzmacniania ich więzi z określoną placówką czy siecią handlową kojarzyły się dotąd głównie z rozbudowanymi programami – z kartami, zbieraniem punktów i katalogami nagród. Młodzi konsumenci nadal skłonni są pozostać wierni marce, o ile jednak otrzymają w zamian wyjątkowe doznanie. Dowodzi tego przykład programu realizowanego w Centrum Handlowym Molo w Szczecinie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się