Dostrojenie, czyli narodziny markiDostrojenie, czyli narodziny markiDostrojenie, czyli narodziny markiDostrojenie, czyli narodziny marki
Nie ma dostrojenia bez uważnego słuchania (fot. 18percentgrey/Fotolia)

Dostrojenie, czyli narodziny marki

Dostrojenie, czyli narodziny marki
Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

-

dyrektor kreatywny, MDA Promotion

Rafał Wojsznis

Rafał Wojsznis

dyrektor kreatywny
MDA Promotion

Kiedy można powiedzieć, że marka jest dostrojona? Kiedy ma ładne logo, pięknych i schludnie ubranych pracowników, elegancką siedzibę? Nie, nie o takim dostrojeniu mówimy.

Dostrojenie marki to kolejne pojęcie w coraz grubszym słowniku reklamy i marketingu. Nie należy go jednak lekceważyć, ponieważ nazywa bardzo istotne zjawisko, będące wynikiem coraz dynamiczniej rozwijającego się rynku.

Kiedyś szukaliśmy produktów, dziś szukamy marek. Produktów na rynku jest zbyt dużo, by można było je wszystkie sprzedawać z zyskiem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja