Doritos w Polsce. Naprawdę będzie grubo?Doritos w Polsce. Naprawdę będzie grubo?Doritos w Polsce. Naprawdę będzie grubo?Doritos w Polsce. Naprawdę będzie grubo?
Wizerunek kultowej marki nie wystarczy (fot. kadr ze spotu)

Doritos w Polsce. Naprawdę będzie grubo?

Doritos w Polsce. Naprawdę będzie grubo?
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

Z czym kojarzą się polskiemu konsumentowi chipsy kukurydziane, potocznie nazywane „nachos” lub „tortilla chips”? Chyba głównie z meksykańskim obiadem na mieście bądź typową kinową przekąską. Wartość polskiego rynku słonych przekąsek wynosi ponad 2 mld zł, z czego prawie połowa to wydatki właśnie na chipsy. Na razie jednak, kiedy mówimy chipsy, niemal zawsze mamy na myśli chipsy ziemniaczane.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się