Dopasowani w locieDopasowani w locieDopasowani w locieDopasowani w locie

Dopasowani w locie

Dopasowani w locie
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Nudzi się Państwu podczas lotu samolotem? Mają Państwo nieznośne towarzystwo lub chcieliby Państwo spędzić lot w milczeniu? Najwyższy czas skorzystać z serwisu internetowego dopasowującego współpasażerów. Niestety, na razie tylko w Ameryce. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, aby podobną inicjatywę uruchomić w Europie.

Serwis Air Troductions działa na razie w USA. Wszystko jednak zależy od tego, jak wiele osób przyłączy się do projektu i w jakim czasie. Musi powstać pewna masa krytyczna, aby reklamodawcy i partnerzy wykazali chęć współpracy z serwisem. Na razie jest to projekt niszowy, pomijając oczywiście spore zainteresowanie ze strony mediów i blogów.

Jego twórca, Peter Shankman wpadł na taki pomysł po wielu lotach nudnych i jednym wyjątkowym.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja