Doodle, czyli przepis na udany branding - Marketing przy Kawie
Doodle, czyli przepis na udany brandingDoodle, czyli przepis na udany brandingDoodle, czyli przepis na udany brandingDoodle, czyli przepis na udany branding

Doodle, czyli przepis na udany branding

Doodle, czyli przepis na udany branding
Dorota Bidzińska

Dorota Bidzińska

-

Dorota Bidzińska

Dorota Bidzińska

16 stycznia o Google pisały między innymi „The Independent”, „The Guardian”, „The Telegraph” i inne gazety z całego świata. Przyczyną zainteresowania mediów nie były finanse, zmiany strukturalne czy nowe inwestycje giganta branży internetowej, ale doodle, czyli przeróbka znanego logo, która pojawiła się tego dnia na stronie głównej wyszukiwarki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja