Dojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z PolskiDojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z PolskiDojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z PolskiDojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z Polski
Eventy mogą zmieniać wizerunek miast (fot. Grzegorz Pytka Music Company)

Dojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z Polski

Dojrzały marketing miast i regionów. 10 przykładów z Polski
Robert Stępowski

Robert Stępowski

-

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego, MarketingMiejsca.com.pl

Robert Stępowski

Robert Stępowski

ekspert w dziedzinie marketingu terytorialnego
MarketingMiejsca.com.pl

Założyciel serwisu MarketingMiejsca.com.pl. Od dziesięciu lat obserwuje działania marketingowe gmin, miast oraz regionów. Przygotowuje raporty dotyczące działań, a także wydatków marketingowych jednostek samorządu terytorialnego.

Nie trzeba wydawać milionów, aby osiągać założone cele marketingowe. Wiedzą to już miasta i regiony, które coraz częściej konsekwentnie i w przemyślany sposób realizują swoje działania promocyjne. Marketing terytorialny wszedł wreszcie w fazę dojrzałości.

Wiosną każdego roku opracowuję raport „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Na podstawie tych analiz mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że większość samorządów, które zechciały udzielić informacji o podejmowanych przez siebie działaniach marketingowych, w pełni świadomie realizuje swoje strategie.

Praktycznie nie ma już wizerunkowych, niewiele mówiących o danej miejscowości, ale za to szalenie drogich kampanii realizowanych w ogólnopolskich, a niekiedy i zagranicznych mediach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się