Nie trzeba wydawać milionów, aby osiągać założone cele marketingowe. Wiedzą to już miasta i regiony, które coraz częściej konsekwentnie i w przemyślany sposób realizują swoje działania promocyjne. Marketing terytorialny wszedł wreszcie w fazę dojrzałości.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wiosną każdego roku opracowuję raport „Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów”. Na podstawie tych analiz mogę z pełnym przekonaniem stwierdzić, że większość samorządów, które zechciały udzielić informacji o podejmowanych przez siebie działaniach marketingowych, w pełni świadomie realizuje swoje strategie.
Praktycznie nie ma już wizerunkowych, niewiele mówiących o danej miejscowości, ale za to szalenie drogich kampanii realizowanych w ogólnopolskich, a niekiedy i zagranicznych mediach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.