Docieraj do ludzi, nie do prawdyDocieraj do ludzi, nie do prawdyDocieraj do ludzi, nie do prawdyDocieraj do ludzi, nie do prawdy

Docieraj do ludzi, nie do prawdy

Docieraj do ludzi, nie do prawdy
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Żyjemy w świecie fantasmagorii, w nim deklarujemy sens podejmowanych działań, ale nasze zachowania poddawane są sumiennej analizie. Powstaje coraz większy rozziew między jakością informacji dla konsumentów a prawdą o zachowaniach konsumentów zbieraną przez firmy. Te wątki przewijały się w prelekcjach tegorocznej konferencji InternetBeta, która odbyła się na początku września.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się