Docenić pokolenie czterdziestolatków - Marketing przy Kawie
Docenić pokolenie czterdziestolatkówDocenić pokolenie czterdziestolatkówDocenić pokolenie czterdziestolatkówDocenić pokolenie czterdziestolatków

Docenić pokolenie czterdziestolatków

Docenić pokolenie czterdziestolatków
Weber Shandwick

Weber Shandwick

-

Weber Shandwick

Weber Shandwick

W połowie marca Weber Shandwick, międzynarodowa firma PR opublikowała wyniki najnowszych badań, z których wynika, że firmy mogą zyskać istotną przewagę nad konkurencją dzięki tworzeniu programów marketingowych skierowanych do pokolenia baby-boomers i wykorzystujących ich sieć kontaktów. Relacja Boomer-to-Friend (B2F) ma bardzo duży potencjalny wpływ na decyzje dotyczące nabywania dóbr i usług. Badanie przeprowadzone we współpracy z KRC Research pokazuje, że ten potencjał pozostaje niewykorzystany.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to